Завжди хотів корпоративний прапор!

корпоративний прапор

Історія прапорів бере свій початок більш ніж 3000 років тому. За цей час прапори стали не тільки відмінною рисою держав, громадських і політичних організацій, компаній, але і предметом вивчення. Вивченням прапорів займається спеціальна наука, яка називається вексилологією.

Перші прапори з’явилися в Китаї та Єгипті. Це були так звані, вексилоїдами: стяги, маніпулуси, сигни на яких були зображення богів, символи. Вони допомагали полководцям орієнтуватися в бою і підвищували бойовий дух армії. Такі прапори стали і прообразами перших державних прапорів.

Вперше в історії Європи прапор з тканини було піднято в 480 р до н.е. під час Сіламінского битви грецьким полководцем Фемістоклом. Ця дія була сигналом до початку атаки. Поступово прапори ставали розпізнавальними знаками не тільки для військ, а й для людей і земель, а пізніше і для держав.

На сьогоднішній день корпоративний прапор стає все більш популярним видом продукції на ринку рекламних послуг, і вони знайшли своє широке застосування в самих різних сферах діяльності. Прапори використовують на святкових заходах, під час різних церемоній і презентацій. Прапори стали засобом вираження престижу, емоцій, статусу, поваги. Використання прапорів в бізнесі привертає велику кількість потенційних клієнтів, піднімає настрій гостей, і викликає довіру до рекламованого об’єкту.

Наша компанія надає послуги з виготовлення різних видів прапорів.

Першоджерело >>

Останні публікації

У нас є ЦДМ Ricoh Pro C5300s

Повноколірна листова ЦДМ Ricoh Pro C5300s отримала престижну нагороду EDP в категорії «Кольоровий принтер формату SRA3 з піковим навантаженням до 499 000 стор/міс»

Ультрафіолетовий друк!

Ультрафиолетовая печать (UV- или УФ-печать) — разновидность печати с использованием УФ-отверждаемых чернил, которые застывают (фотополимеризуются) под воздействием ультрафиолетового излучения, образуя плёнку на запечатываемом материале.

CMYK та RGB для друку: у чому різниця?

При розробці дизайну для друку, є цілий ряд речей, які необхідно враховувати: потрібно подумати про сам дизайн, тип паперу, яку ви збираєтеся використовувати, про вибір друкарні (ми, звичайно, сподіваємося, що ви розглянете нас!), А також про інші витрати, пов’язані з проектом.

Про нас

Gold Future – рекламна агенція повного циклу. На сьогоднішній день ми маємо у Чернігові велике власне виробництво і спеціалізуємося на всіх напрямках рекламних продуктів, надаємо повний спектр рекламних послуг

Популярні публікації
Про команію

Gold Future – рекламна агенція повного циклу. На сьогоднішній день ми маємо у Чернігові велике власне виробництво і спеціалізуємося на всіх напрямках рекламних продуктів, надаємо повний спектр рекламних послуг

Контактна форма
Назад
Telegram
Viber
Phone