При розробці дизайну для друку, є цілий ряд речей, які необхідно враховувати. Вам потрібно подумати про сам дизайн, тип паперу, яку ви збираєтеся використовувати, про вибір друкарні (ми, звичайно, сподіваємося, що ви розглянете нас!), А також про інші витрати, пов’язаних з проектом. На жаль, є ще одна річ, яку ви повинні додати в цей список — колірні режими.
Якщо Ви робите дизайн для цифрового розміщення, вам не потрібно турбуватися про колірний режим, оскільки кольори виглядають приблизно однаково на всіх моніторах (всі вони відображають кольори в RGB-режимі). Однак неправильно думати, що при проектуванні для друку колір, який ви бачите на екрані при створенні дизайну (будь то візитка, флаєр, банер і т. п.), залишаться такими ж при друці.
Важливо розуміти різницю між колірними режимами RGB і CMYK, а також, коли ви повинні або не повинні їх використовувати.
Але що саме означають RGB і CMYK і коли ви повинні використовувати ці різні колірні режими?
Що таке колірний режим RGB?
RGB — абревіатура англійських слів red, green, blue — червоний, зелений, синій . Режим кольору RGB використовує ці базові кольори для формування будь-якого іншого кольору, який ви можете собі уявити, оскільки червоний, зелений і синій є адитивними кольорами. По суті, це означає, що колірний режим RGB створює інші кольори, комбінуючи (або «додаючи») різні кількості червоного, зеленого і синього.
Наприклад, якщо ви хочете створити жовтий колір, ви просто об’єднайте зелений і червоний. Якщо ви хочете створити світло-блакитний колір, ви б додали зелений і синій. Очевидно, що на практиці це трохи складніше, але сучасні принтери точно знають, як комбінувати ці кольори, щоб забезпечити потрібний колір. Те ж саме відноситься і до комп’ютерних моніторів.
RGB — це кольоровий режим, який зазвичай асоціюється з комп’ютерними моніторами та іншими дисплеями. LCD / LED-телевізори використовують кольоровий режим RGB, як і старомодні телевізори з ЕПТ. Більшість камер і цифрових сканерів також використовують RGB.
Причина, по якій RGB є стандартним колірним режимом для більшості додатків, полягає в тому, що він пропонує найширший вибір кольорів. Комбінуючи основні кольори (червоний, зелений і синій) в різних кількостях, ви можете добитися будь-якого кольору з великою точністю. Більшість програм для редагування фотографій використовують RGB як стандарт (включаючи Photoshop), тому вам потрібно бути особливо обережним при розробці дизайну для друку.
Що таке колірний режим CMYK?
CMYK працює абсолютно по-іншому, ніж RGB, оскільки замість використання «адитивних» кольорів, він фактично використовує субтрактивні кольори ( CMYK — абревіатура англійських слів Cyan, Magenta, Yellow, Key color ). «Key» — просто інша назва для чорного.
Основна відмінність полягає в наступному. Коли ви комбінуєте всі кольори колірного режиму RGB (червоний, зелений і синій) в різних кількостях, ви отримуєте білий колір (тобто найбільш чисту комбінацію). У колірному режимі CMYK всі кольори віднімаються, і тому, чим більше кольорів ви додаєте разом, тим темніше буде кінцевий колір.
Наприклад, якщо ви додасте пурпурний і жовтий разом (або, точніше, віднімите жовтий з пурпурного), ви отримаєте яскраво-червоний колір. Якби ви відняли жовтий і блакитний, ви б отримали зелений колір.
Зрозуміло, що це працює абсолютно по-іншому, ніж RGB, оскільки колірні комбінації по суті протилежні. Крім того, CMYK працює з чотирма кольорами, а не з трьома.
Так як модель CMYK застосовують в основному в поліграфії при кольоровому друці, а папір і інші друковані матеріали є поверхнями, що відбивають світло, зручніше рахувати, скільки світла відбилося від тієї чи іншої поверхні, ніж скільки поглинулося. Таким чином, якщо відняти від білого три первинні кольори, RGB, ми отримаємо трійку додаткових кольорів CMY. «Субтрактівним» означає «віднімається» — з білого віднімаються первинні кольори.
Gold Future — рекламна агенція повного циклу. На сьогоднішній день ми маємо у Чернігові велике власне виробництво і спеціалізуємося на всіх напрямках рекламних продуктів, надаємо повний спектр рекламних послуг
Gold Future — рекламна агенція повного циклу. На сьогоднішній день ми маємо у Чернігові велике власне виробництво і спеціалізуємося на всіх напрямках рекламних продуктів, надаємо повний спектр рекламних послуг